-
Hoe kan ik mij registreren als klant van Makro Webshop?
-
Ik heb al een online MijnMakro-klantaccount. Moet ik een nieuw klantaccount aanmaken voor de Makro Webshop?
-
Wat betekent het veld "Wijzig bedrijf" in mijn klantenaccount op Makro Webshop?
-
Hoe kan ik de gegevens in mijn klantaccount op Makro Webshopbekijken en bewerken?
-
Hoe kan ik een medewerker toegang verlenen tot mijn klantaccount op Makro Webshop?
-
Hoe kan ik mijn klantaccount op Makro Webshop verwijderen?
-
Ik ben mijn wachtwoord op Makro Webshop vergeten. Wat nu?
-
Ik heb een foutmelding ontvangen tijdens het registreren op Makro Webshop. Wat nu?
-
Ik ben mijn e-mailadres vergeten op Makro Webshop. Wat nu?
-
Ik heb mijn e-mailadres verkeerd gespeld tijdens het registreren op Makro Webshop. Wat nu?