-
Kan ik ook bestellen in de webshop als ik geen zakelijke klant ben?
-
Waar kan ik informatie vinden over de Makro Webshop of over de Makro-pas?
-
Wat is Makro Webshop?
-
Hoe kan ik mij registreren als klant van Makro Webshop?
-
Ik heb al een online MijnMakro-klantaccount. Moet ik een nieuw klantaccount aanmaken voor de Makro Webshop?
-
Wat betekent het veld "Wijzig bedrijf" in mijn klantenaccount op Makro Webshop?
-
Waar kan ik mijn Webshop factuur bekijken?
-
Is het mogelijk om Webshop bestelling in termijnen te betalen?
-
Hoe kan ik mijn Webshop bestelling betalen?
-
Hoe kan ik mijn Webshop bestelling annuleren?
-
Hoe kan ik mijn Webshop bestelling wijzigen?
-
Ik heb een vraag over mijn Webshop bestelling. Hoe kan ik contact opnemen?
-
Wat zijn de verzendkosten van mijn Webshop bestelling?
-
Welke verzendmogelijkheden biedt Makro Webshop?
-
Waar kan ik de bezorgtijden vinden van mijn Makro Webshop bestelling??
-
Hoe kan ik een retourzending aanvragen voor mijn Webshop bestelling?
-
Waarop moet ik letten als ik een Webshop artikel wil retourneren?
-
Mijn webshop bestelling is beschadigd aangekomen. Wat kan ik doen?
-
Algemene aanbevelingen
-
Ik weet niet zeker of de e-mail die ik zojuist heb ontvangen echt afkomstig is van METRO Markets
-
Ik heb onlangs een aankoop gedaan op een andere Marktplaats en heb nu een soortgelijk product ontvangen van METRO Markets, maar ik heb nog nooit iets bij jullie besteld en ik heb ook geen account bij jullie