Ik heb geen e-mail gekregen nadat ik mij geregistreerd had, mijn gegevens vergeten was of nadat ik mijn gegevens gewijzigd heb.

Gewijzigd op Vr, 26 Sep om 4:15 PM

Controleer of het e-mailbericht tussen jouw ongewenste (spam) e-mail terecht is gekomen. Je kan voorkomen dat e-mailberichten van MijnMakro als spam worden aangemerkt door Klantenservice@mijn.makro.nl aan de lijst met veilige afzenders toe te voegen. Ga na of je de juiste gegevens hebt opgegeven, indien je twijfelt kan je de handeling opnieuw uitvoeren.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren