Ik heb een e-mail ontvangen van METRO Markets dat mijn persoonlijke of accountgegevens zijn gewijzigd, maar ik heb niets gewijzigd

Gewijzigd op Di, 30 Sep om 3:38 PM

Bel ons onmiddellijk. We zullen de verdere procedure met je bespreken. Je klantenrekening kan zijn overgenomen door criminelen. Controleer ook je andere online accounts, vooral je e-mailaccount, om er zeker van te zijn dat deze niet in gevaar zijn gebracht. Wijzig uit voorzorg je wachtwoord voor al je online accounts.


Je kunt zelf controleren of je gegevens zijn gelekt op https://haveibeenpwned.com

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren