-
Hoe kan ik een retourzending aanvragen voor mijn Webshop bestelling?
-
Waarop moet ik letten als ik een Webshop artikel wil retourneren?
-
Mijn webshop bestelling is beschadigd aangekomen. Wat kan ik doen?
-
Mijn Webshop bestelling is nog niet bezorgd. Wat moet ik doen?
-
Ik heb een onjuist Webshop artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
-
Waarop moet ik letten als ik gevaarlijke goederen retourneer naar de Webshop?
-
Maak ik kosten als ik Webshop artikelen retourneer?
-
Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug in geval van een retourzending, annulering of weigering van aanvaarding van mijn Webshop bestelling?
-
Ik heb mijn Webshop terugbetaling nog niet ontvangen. Hoe kan ik die aanvragen?
-
Mijn Webshop bestelling is niet compleet geleverd, maar het volledige bedrag is wel betaald/afgeschreven. Hoe kan ik een terugbetaling aanvragen?