Hoe kan ik een bezorgd product retour sturen?

Gewijzigd op Ma, 29 Sep om 11:20 AM

Heb je een onjuist artikel ontvangen of voldoet de kwaliteit niet? Dat is natuurlijk niet de bedoeling, we lossen dit graag zo snel mogelijk voor je op.


Je kunt foutief geleverde producten altijd direct mee teruggeven aan de chauffeur. Retourneren kan tot 30 dagen na levering.


Let op: vers- en diepvriesproducten kunnen we in principe niet retour nemen, in verband met voedselveiligheid.

Twijfel je of jouw product retour kan? Neem gerust contact op met onze klantenservice, we denken graag met je mee.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren