Sommige verkopers hebben al een retourlabel toegevoegd aan het pakket, deze kan je gebruiken voor de retourzending.
Als dat bij jou niet het geval is, kan je een retourzending aanvragen via jouw klantaccount. Log daarvoor in. Als je reeds ingelogd bent, klik je rechtsboven in jouw account. Selecteer vervolgens "Aankopen/Facturen" en Online Shop. Door op de drie puntje naast het product in kwestie te klikken, kan je de optie "Product retourneren" selecteren. Volg vervolgens de instructies.
Daarna wordt jouw verzoek gecontroleerd door de verkoper in kwestie en ontvangt je per e-mail nadere details over jouw retourzending.
Raadpleeg ook de informatie en deadlines voor retourzendingen in de veelgestelde vraag.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren