Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat kan ik doen?

Gewijzigd op Di, 30 Sep om 2:48 PM

Maak een foto van het product, zowel van bovenaf als van alle zijden, zodat de schade duidelijk zichtbaar is. Voeg ook foto’s toe van de verpakking en het verpakkingsmateriaal. Neem vervolgens contact op met de verantwoordelijke verkoper en voeg de foto’s en een gedetailleerde beschrijving van de schade toe. Hiervoor logt u in op de marktplaats, klikt u rechtsboven op "Bestellingen", selecteert u de betreffende bestelling en klikt u op “Contact opnemen met verkoper“ naast het product dat beschadigd is aangekomen. De verantwoordelijke verkoper neemt zo spoedig mogelijk contact met u op om de vervolgstappen uit te leggen. 


Houd er rekening mee dat transportschade binnen 7 kalenderdagen gemeld moet worden voor bestellingen die met DHL zijn geleverd en binnen 48 uur voor PostNL.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren