Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Gewijzigd op Di, 30 Sep om 1:59 PM

Zolang de status van jouw bestelling op "Geplaatst” staat, kan je jouw bestelling via het klantaccount annuleren. Zodra de status op "In behandeling” staat, kan je vragen om de bestelling te annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier. Als je dit doet, selecteer dan de juiste reden daarvoor en vermeld jouw bestelnummer. Helaas kunnen wij u niet beloven dat jouw bestelling nog geannuleerd kan worden. Zodra uw bestelling de status "Verzonden” heeft, kan de bestelling niet meer geannuleerd worden.


Als consument kan je in dit geval gebruikmaken van jouw herroepingsrecht. Neem ook hiervoor contact op met de klantenservice en volg de instructies in het annuleringsbeleid van de retailer (verkoper) in kwestie om de bestelling te retourneren. Sommige retailers bieden ook hun commerciële klanten het herroepingsrecht aan. Je kunt uitzoeken of dit het geval is door de algemene voorwaarden van het annuleringsbeleid van de retailer (verkoper) door te nemen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren